במועצת יש"ע זועמים על אישורי הבנייה לפלסטינים: "תוכניות שלנו נדחות""

אריאל שרפר No Comments on במועצת יש"ע זועמים על אישורי הבנייה לפלסטינים: "תוכניות שלנו נדחות""

מועצת יש"ע התכנסה אמש לאחר החלטת הממשלה לאשר 1000 יחידות דיור לפלסטינים בשטחי C. במועצה אומרים כי צריך לכרוך היתר לפלסטינים יחד עם היתר ליהודים, והמצב הוא שישנה הקפאה כבר 8 חודשים. כמחאה מועצת יש"ע תקיים ישיבה מול מעון ראה"מ

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהממשלה אישרה בהחלטת חסרת תקדים, 1,000 יחידות דיור לבנייה לפלסטינים בשטחי C, הנהלת מועצת יש"ע התכנסה אמש לדיון חירום על ההודעה של כינוס המת"ע ואישור הבנייה לפלסטינים בשטחי C.

לאחר הישיבה אמרו במועצת יש"ע, "אנו נמצאים במצב בלתי מתקבל על הדעת בו תוכניות שאושרו על ידי שר הבטחון בני גנץ, נדחו על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט. אנו מתנגדים למהלך חסר התקדים לפיו מורידים מסדר היום של מת"ע תוכניות בנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, למרות שהן מוכנות לאישור".

במועצת יש"ע זועמים ואומרים, "לא ייתכן שתוכניות שמחכות על שולחן המועצה במשך 8 חודשי הקפאה, לא יקודמו. זוהי עצירת פיתוח של ההתיישבות לשנים רבות קדימה ואנחנו לא נוכל להמשיך לשבת ולהמתין".

עוד הוסיפו, "כל ממשלה שלא מבינה את חשיבותה של ההתיישבות ולא בונה בה באופן רציף, ושכורכת בנייה ליהודים יחד עם בנייה לפלסטינים – אין לה זכות קיום. אנו דורשים להחזיר מיד את כל התוכניות שאושרו, לדיון וקידום".

במועצת יש"ע הבהירו כי "בימים הקרובים נצא למאבק שמטרתו קידום מסיבי של תוכניות בנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, כולל חזרה לעיקרון שבו כל תכנית מוכנה נכנסת לאישור וקידום תכנוני".

היום (חמישי) בשעה 12:00 תתקיים ישיבת חירום של ראשי מועצת יש"ע מול משרד ראש הממשלה".



0 תגובות